Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek
 
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat ), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
Amennyiben a termék rendelkezik darab számmal, de "0" Ft egység ár van feltüntetve, akkor azon termékek új beérkezés, készletezése megtörtént, de árazás alatt vannak. Így azok nem kerülnek kiszállításra, illetve csak árazás utáni feltüntetett árakon szállítjuk. Erről minden esetben tájékoztatjuk a megrendelőt.Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Cégünk hagyományos üzleten keresztüli értékesítést is folytat, A Webáruházi árak, és az üzletben lévő árak eltérhetnek. Ezt vegye figyelembe a webáruházban kinézett de nem megrendelt termékek, és az üzletben kívánt megvásárlandó termékek árainál.


A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása legtöbb esetben 1 munkanapon belül megtörténik. Rendszerhiba vagy egyébb rajtunk kívül álló okok miatt ez csúszhat.
Amennyiben a megrendelő által megodott telefonszámon, e-mail címen a megrendelő nem elérhető, illetve megkeresésünkre visszaigazolást nem kapunk, addig a termékeket nem áll módunkban elküldeni.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, áru átvételkor bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.
Kézbesítőnél a terméket fizetheti bankkártyával:
MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Mastercard paypass, Maestro paypass,

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: GLS futárszolgálat, 
Kiszállítási idő: GLS futárszolgálat által meghatározott
Szállítási díjak:előre utalással: 0- 2 kg 1170,- ft,
                                             2- 5 kg 1430,-ft,
                                             5-10 kg 1500,- ft,
                                           10-25 kg 1820,- ft
Utánvét esetén az előbbi szállítási költséghez hozzá jön +500 ft utánvételi díj/fizetési illeték/
 

Áru átvétel

 FONTOS!  A terméket futárszolgálat szállítja, a mi cégünktől független, önálló logisztikai cég. A futárszolgálat által tőlünk átvett termék épségéért, sérülés mentességért a továbbiakban a futár cég felelős.
Áru átvételkor győződjön meg a csomag épségéről, sérülés mentességéről. Különös tekintettel a törékeny, sérülékeny, tartozékkal rendelkező termékek esetén. Amennyiben sérült a csomagolás, vagy az áru épségéről kételye merül fel, addig ne vegye át az árut /aláírás, fizetés/ amig a termék épségéről nem győződött meg. Lehetőség szerint fotót /telefon/ készítsen.
A kézbesítő köteles megvárni a körülmény tisztázását, és adott esetben /sérült, hiányos csomagolás, termék/ jegyzőkönyvet felvenni. Ennek egy példánya az Öné. Ha a futár ezt nem teszi lehetővé, azonnal jelezze a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán: 
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00 
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com
Ennek hiányában Ön az átvétellel azt igazolta, hogy a terméket épségben, hiánytalanul átvette. Ebben az esetben a futár cég minden kártérítés alól mentesül, illetve cégünk is ezt tekinti alapul a termék átvételét illetően.
Lehetőségünkhöz képest minden esetben mi is segítségére vagyunk Önnek.

 
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják /max 1 évig/, utólag hozzáférhető lesz /max. 1 évig/.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által a termékért kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül banki átutalás formájában visszatéríteni. A vásárlástól történő elállást minden esetben e-mailban, írásben kell jelezni az értékesító felé. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

FONTOS TÁJÉKOZTATÁS! A Motorarzenál Kft, a webáruház üzemeltetője kiskereskedelmi tevékenysége mellett értékesít weben keresztül. Egy számlázó és készletnyílvántartó programmal működik. Igy minden esetben gépi számlázás történik, mely nem a webáruház automatikus elektronikus számlázása. Ezért egyes esetekben előfordulhat, hogy a pillanatnyi készlet nem egyezik a weben feltüntetett készlettel, mivel az előzőek miatt csak napi frissítéssel működik a webáruház. Erről minden esetben tájékoztatjuk Önöket. Megértésüket köszönjük.
 
Fontos Információ

A szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezéseket, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit pedig 2014. június 13-tól a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza.
Természetesen az internetes vásárlásokra is vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései.
Az alább felsorolt vásárlási feltételek csak a legfontosabb irányadó tájékoztatásra terjednek ki. 
Fogyasztó védelemmel kapcsolatos kérdéseit, bejelentéseit 2017.január 01.től a Járási Hivataloknál teheti meg, Debrecenben a Debreceni Járási Hivatalban, Cím: 4026 Debrecen, Piacz u. 42-48, Telefon: 52/516-140

Amennyiben fogyasztói jogvitát nem akarja személyesen üzletünkkel rendezni, úgy lehetősége van az alábbi szervezeteknél vitarendezési lehetőségre, 

a jogvita rendezhető a Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testületnél
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720